perjantai 11. marraskuuta 2016

MITTARIIN TÄRÄHTI 24 VUOTTA

Kerran vuodessa tulee päivä, kun on mun facebook-profiilini aika herätä eloon. Tällä tarkoitan siis sitä, kun se täyttyy kaikista onnitteluviesteistä. Nyt mä olen tällä telluksella talsinut 24 vuotta. Musta tuntuu samaan aikaan vanhalta ja nuorelta, mikä on hassua. Mut eiköhän se oo kuitenkin aika universaali fiilis? :D Mulla on täällä porkkanakuppikakkuja ja ne lohduttaa.

Ja että pidetään sisältö kirjoihin liittyvänä, on aika esitellä vähän uusimpia kirjoja, mitä on karttunut hyllyyn. Näistä kolme sain lahjakortin avulla poikaystävältä lahjaksi:-)

milk and honey - Rupi Kaur
Jos joku muistaa, niin heinäkuun koosteessa haikailin enemmän The Princess Saves Herself In This One -runoteoksen tyylisiä teoksia ja niitä olen kuumeisesti siitä lähtien aina etsinytkin. Ja nyt mä löysin ja ostin sellaisen! Tästä tulossa fiilistelypostus pian :)

More Happy Than Not - Adam Silvera
Tästä tulossa arvio myös aivan näinä päivinä! :)

Dragonfly in Amber - Diana Gabaldon 
Jatkoa Outlander/Matkantekijä sarjalle! Tää on sarjan toinen osa. Kohta mun on päästävä tän kimppuun!

Crooked Kingdom Leigh Bardugo
Toinen osa Six of Crows -sarjaan. Haluan lukea ensimmäisen osan vielä nopeasti uudelleen, ennen kuin käyn tähän käsiksi.

























12 kommenttia:

  1. Hyvää synttäripäivää! :)<3

    Itselläni on edelleen lukematta outlanderin eka osa.. Se löytyisi omasta hyllystä, mutta pituus hirvittää :D Six of Crows on alkanut myös kiinnostamaan.. Pitää vain ostaa kirja itselleni, sillä kirjastosta sitä ei löydy :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!
      Oi, outlander <3 Ne on kyllä suuria opuksia, mutta kyllä ne sivut kummasti loppui kun sen aloitti :D Suosittelen Six of Crowsia!

      Poista
  2. Hyvää synttäriä! ^_^ Bardugon sarja kiinnostaa, sekin tuntuu olevan amerikkalaisissa blogi- ja instapiireissä suosittu.

    VastaaPoista
  3. Hyvät synttärit, vähän myöhässä kyllä. :) Vähän samat fiilikset iän kanssa, 22 tuli tänä vuonna täyteen ja jotenki tuntuu että parin viime vuoden aikana on aikuistunu aika paljon, mutta sit samalla taas tuntee ittensä ihan nuoreks kuitenki. Siisti kuva muuten, noi värit jotenki sointuu tosi hyvin yhteen.
    Tiia

    VastaaPoista
  4. Paljon onnea! Hahaa, mää täytän tammikuun alussa 23 ja tuo luku tuntuu samaan aikaan sekä todella paljolta mutta myös niin nuorelta. Nuorelta siksi että minulla on vielä niin paljon tehtävää (opiskelut, urapolut löytäminen etc.) mutta toisaalta vanhalta kun mietin, miten olen ihan aikusten oikeasti täysin vastuussa kaikesta itse... :I

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Nyt täytyy vaan yrittää nauttia ajasta, kohta sitä ollaan enää vaan vanhoja! :'D

      Poista
  5. Myöhästyneet onnittelut! :) Mua niin kiinnostaisi Six of Crows -duologia (mikä se on suomeks apua), mutta hylly on niiiin täys lukemattomia kirjoja etten voi hankkia vielä niitäkin ;-( Ja hei, sun tunnisteet on muuten ihan mahtavia :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä sarjaa, se on aika huippu :D Ja kiitoskiitos hirveästi :-) !!

      Poista

Kiitos kommentistasi! <3

Takaisin ylös